0

~Jamuan Hari Raya!~



hari ini..aku pergi keje mcm bese..cume arini aku off ngaja sbb kt sek aku ade wt jamuan hari raye..kalo bab2 hari raye kanak2la yg paling gembira skali..mane xtaknye..pkai bju bru..dpt duit raya..mcm tu jgk la kanak2 kt tadika aku..pg2 aku smpai je dieorg da mula memeriahkan tadika aku..al-maklumla pegi sek pakai bju raya,,xpayah bwk beg plak tuh..mane la xhepinye...cikgu2 pon xkurang hepinye ble tgk murid2 pakai bju raya..hee..comel sgt tgk..ni antara gmba2 yg sempat aku amik td..



























ni la antara gmba2 yg aku dpt kongsikan..hepi btl ble tgk anak2 murid aku ceria...pakai bju cntik2 n keletah dieorg yang nakal nk marah pon xjd nk marah..hee..camat ari raye cikgu ucapkan pada semu anak2 murid cikgu ea..hee..


0 comments:

Post a Comment

Back to Top