0

~Beraye di Muar, Johor~



salam...

Alhamdulillah..14sept 2010 bersamaan dengan 4syawal..aku sekeluarga selamat sampai di rumah lepas penat berhari raya kt kg. mak aku kt muar,Johor...pd awal plan bpk aku nk blk muar ari raye pertama..tp last2 pas abah aku anta abglong aku g hospital..tbe2 mama n papa abglong aku kate nk dtg...last2 smpilah mghrib kteorg still kt umah..so,bdn pon da penat mate pon da ngntuk..so..nk xnk t'pksela kteorg tangguhkan plan nk blk muar..

esoknye..raya kedua2..dalam kul 9 pagi..kteorg bergerak blk ke muar..sambil tggu abah siap..sempatla kteorg berposing jap n raye pertame pon penuh dgn aktivit berposing jgk..heee..ni antara gmba2nye..jeng..jeng..jeng...









~cukup sume 1fmly aku~


sampai je aku kt kg...tgk2 je bru de 4org..ramai lg sedara aku yg xsampai..so..aktiviti raye kedua aku di kg jaz tgk tv n menunggu sedara2 aku yg lain..esoknye raye ketiga, pas breakfast..acara beraye ke rumah atuk2 sedara aku bermula..konvoi ramai2..5kete sume..2 xmasuk de makcik n pkcik aku yg xsmpai lg..sape yg ade je yg join...n mcm biasa..kteorg berposing sakan dgn sedare2 yg lain..ni antara gmba2 time beraye umah atuk sedare aku..jeng..jeng..jeng..









pas abis je beraye kt umah atuk sedare aku..aku g tanjung cuci mate..hee..tgk bot..plan mcm nak nek..tp last2 xjd..esoknye..ari isnin raye ke4..aku pun blk umah aku kt cheras..tepat jam 3.45 aku smpai umah...abisla episod aku beraye kt kg aku..bye..tata...


0 comments:

Post a Comment

Back to Top